Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentruutilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. OK

Politica de retunare

Conform O.U.G. 34/2014 produsele achizitionate la distanta se pot returna respectand prevederile legale.

Perioada de returnare reprezinta numarul de zile pentru returnarea produslui in cazul unor defecte de fabricatie si produsul trebuie inlocuit sau schibat.

Perioada de returnare este de 14 zile de la data la care a fost primit.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

Licentele antivirus nu se pot returna.

Consumabilele pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale, fax-uri nu se pot returna daca au fost desigilate.

Imprimante, copiatoare, multifunctionale, fax-uri se pot returna daca nu au fost desigilate consumabilele cu care se livreaza, cap de imprimare sau cilindru nu au fost desigilate.


Procedura de retur


Pentru a returna un produs se va initia procedura online pe situl www.electropc.ro, din meniul "Comenzi" de unde se selecteaza numarul comenzii.

Fiecare comanda are asociat in parte dreapta sus un link " Inregistrare retur produse". Acest link este disponibil 14 zile de a plasarea comenzii.



Din pagina de retur produse se selecteaza procedura dorita: Inlocuire sau returnare valoare.

Urmatoarea etapa este sa selectati motivul returnarii din lista.

Dupa ce apasati pe butonul "Trimite cerere de retur", departamentu retur produse va lua legatura cu dvs. pentru finalizarea cererii.


Conform articolului 16 din OUG 34/2014 urmatoare nu fac obiectul returului:

" Articolul 16 Exceptări de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele

la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

a)contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

b)furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care rofesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

c)furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

d)furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

e)furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

f)furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

g)furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;

h)contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere.

Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;

i)furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

j)furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

k)contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;

l)prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;

m)furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.


In cazuri exceptionale( incompatibilitate sisteme de operare, comenzi plasate gresit, errori activare), licentele pot fi anulate iar contravaloarea comenzii se returneaza in contul clientului. Pentru a finaliza o procedura de anulare a licentei este necesar furnizarea de informatii sub forma de imagini, video sau justificari concrete. Daca licenta antivirus sau sistem de operare, respectiv office a fost validata( acceptata de cate software, program, aplicatie, antivirus) nu se mai poate anula. Prin validare se intelege introducerea unui serial in program si acceptarea lui prin validare(activare).

Exemplu: Interfata de activare a licentei kaspersky. Prin apaserea butonului "Activare", licenta devine valida.